Przejdź do głównej treści
+48166718321
hotel@krasiczyn.com.pl
Social media
  • x
  • facebook
  • instagram
  • EN English
  • Hotel
    • Hotel Zamkowy***
    • Pokoje
    • Standardy Ochrony Dzieci
    • Atrakcje dodatkowe
  • Oferty specjalne
    • Oferty i promocje
    • Voucher podarunkowy
    • Pobyt sylwestrowy
    • Pobyt bożonarodzeniowy
  • Zamek
    • Historia zamku
    • Zwiedzanie
    • Park
    • Galeria
  • Restauracja
    • Restauracja Zamkowa
    • Zestaw dnia
    • Cukiernia Zamkowa
    • Kolacja wigilijna
    • Catering Świąteczny
Zamek w Krasiczynie - Strona główna
  • Śluby i wesela
    • Kaplica zamkowa
    • Ślub i wesele w plenerze
  • Konferencje
    • Centrum konferencyjne
    • Oferta konferencyjna
    • Oferta Świąteczna dla firm
    • Vouchery na pobyty w historią i kulturą w tle
  • Wydarzenia
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Fundacja
Zamek w Krasiczynie
  • Strona główna
  • Hotel
    • Hotel Zamkowy***
    • Pokoje
    • Standardy Ochrony Dzieci
    • Atrakcje dodatkowe
  • Oferty specjalne
    • Oferty i promocje
    • Voucher podarunkowy
    • Pobyt sylwestrowy
    • Pobyt bożonarodzeniowy
  • Zamek
    • Historia zamku
    • Zwiedzanie
    • Park
    • Galeria
  • Restauracja
    • Restauracja Zamkowa
    • Zestaw dnia
    • Cukiernia Zamkowa
    • Kolacja wigilijna
    • Catering Świąteczny
  • Śluby i wesela
    • Śluby i wesela
    • Kaplica zamkowa
    • Ślub i wesele w plenerze
  • Konferencje
    • Centrum konferencyjne
    • Oferta konferencyjna
    • Oferta Świąteczna dla firm
    • Vouchery na pobyty w historią i kulturą w tle
  • Wydarzenia
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Fundacja
  • pl
  • EN English
image

Regulamin Hotelu Zamkowego***

W Zespole Zamkowo-Parkowym w Krasiczynie obejmujący obiekty:
Zamek, pawilon powozownia, pawilon szwajcarski i pawilon myśliwski
Oraz lokale gastronomiczne, sale konferencyjne, powierzchnie ogólnodostępne, parking, teren parku.

§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Załoga Hotelu wysoko cenić będzie Państwa współpracę w przestrzeganiu niniejszego Regulaminu, który służyć ma zapewnieniu porządku, ochrony Osób i mienia oraz spokojnego i bezpiecznego pobytu Gości w Hotelu Zamkowym w Zespole Zamkowo-Parkowym w Krasiczynie obejmującym obiekty: Zamek, Pawilon Powozownia, Pawilon Szwajcarski i Pawilon Myśliwski, a także: lokale gastronomiczne, sale konferencyjne, powierzchnie ogólnodostępne, parking, teren parku (dalej: Hotel).
  2. Regulamin określa zasady przebywania na terenie Hotelu przez Gości hotelowych i jest integralną częścią Umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji pokoju/pokoi w Hotelu i/albo zapłatę zadatku/całej należności za pobyt w Hotelu. Dokonując w/w wymienionych czynności Gość hotelowy potwierdza, iż zapoznał się z niniejszym Regulaminem i akceptuje warunki Regulaminu.
  3. Regulamin obowiązuje wszystkie Osoby przebywające na terenie Hotelu.
  4. Regulamin dostępny jest do wglądu w recepcji Hotelu oraz na www.krasiczyn.com.pl.

§ 2
DOBA HOTELOWA I REZERWACJA POKOI

  1. Pokój w Hotelu wynajmowany jest na doby.
  2. Doba hotelowa liczona jest od godz. 14:00 do godz. 11:00 dnia następnego.
  3. Gość hotelowy nie może przekazywać wynajętego pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął termin, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
  4. Osoby nie zameldowane w Hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym wynajętym przez Gościa od godz. 7:00 do godz. 22:00.
  5. Wynajęcie pokoju możliwe jest wyłącznie przez Osobę pełnoletnią po okazaniu Pracownikowi recepcji przy zameldowaniu dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego jego tożsamość: celem identyfikacji oraz po uiszczeniu z góry należności za cały pobyt.
  6. Zasady rezerwacji grupowych/konferencyjnych/biznesowych mogą być uzgadniane indywidualnie z Kierownictwem Hotelu.
  7. Hotel może odmówić przyjęcia do Hotelu Osoby lub niezwłocznie wymeldować Gościa (skrócić Jego pobyt na terenie Hotelu oraz całego Zespołu Zamkowo-Parkowego w Krasiczynie), który:
    1. podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości, albo też zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie Hotelu,
    2. zagraża bezpieczeństwu, zdrowiu fizycznemu czy psychicznemu, życiu Gości lub Pracowników Hotelu,
    3. zagraża wizerunkowi innych Gości, Pracowników Hotelu, Hotelu,
    4. odmówi okazania dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego jego tożsamość,
    5. zakłóca porządek, spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie Hotelu,
    6. nie uregulował należności za dotychczasowy okres pobytu,
    7. wyrządził szkodę na mieniu hotelowym lub mieniu innych Gości, szkodę na osobie Gościa bądź Pracownika Hotelu lub innych Osobach przebywających w Hotelu.
  8. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godz. 9:00 dnia, w którym upływa termin wynajmu pokoju. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
  9. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Hotelu w przypadku niedokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy okres pobytu, w przypadku nieprzestrzegania niniejszego Regulaminu oraz w przypadku nie posiadania wolnych pokoi.
  10. Życzenie przedłużenia czy skrócenia pobytu poza okres wskazany w rezerwacji powinno być zgłoszone: przed przyjazdem do Hotelu: w formie pisemnej wysłanej na adres mailowy Hotelu, w którym Gość złożył rezerwację osobiście (informacja do Hotelu dotycząca przedłużenia czy skrócenia pobytu powinna zawierać imię i nazwisko Gościa, datę przyjazdu/wyjazdu), po przyjeździe do Hotelu: w Recepcji hotelowej.
  11. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy skrócenia pobytu, wskazanego w rezerwacji Gościa, jeśli rezerwacja Gościa dotyczyła oferty bez możliwości bezkosztowej anulacji, bądź jeśli życzenie skrócenia pobytu zostało wniesione, gdy zmiany w rezerwacji nie były możliwe ze względu na warunki anulacji zawarte w potwierdzeniu rezerwacji Gościa.
  12. W przypadku nieodwołania rezerwacji w wyznaczonym terminie zawartym w warunkach rezerwacji lub w przypadku nie dotarcia Gościa w zaplanowanym terminie do Hotelu, Hotel obciąży Gościa opłatą za pierwszą dobę hotelową z zastrzeżeniem, iż jeżeli Gość dokonał rezerwacji bez możliwości bez kosztowej anulacji, Hotel obciąży Gościa opłatą za całość zarezerwowanego pobytu.
  13. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, Hotel nie zwraca opłaty za daną dobę hotelową.
  14. W przypadku otwarcia rachunku za usługi gastronomiczne podczas pobytu w Hotelu, paragon fiskalny wydany będzie w recepcji Hotelu po uiszczeniu płatności za usługi, najpóźniej w chwili wymeldowania.
  15. W celu otrzymania faktury, Gość powinien poinformować recepcję o tym fakcie najpóźniej podczas wymeldowania.

§ 3
OBOWIĄZKI HOTELU

  1. Hotel ma obowiązek zapewnić:
    1. warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa,
    2. bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu,
    3. profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Hotelu,
    4. sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie,
    5. sprawną pod względem technicznym usługę.
  2. W celu zapewnienia na terenie Hotelu spokoju i porządku oraz zachowania zasad bezpieczeństwa i współżycia społecznego, Hotel może:
    1. korzystać z usług zewnętrznej firmy świadczącej usługi w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej,
    2. stosować zabezpieczenia w formie monitoringu wizyjnego z informacją o tym zabezpieczeniu na zewnątrz przed wejściem na teren Hotelu.
  3. Na życzenie Gości, Hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
    1. udziela informacji związanych z pobytem i podróżą,
    2. zapewnia budzenie o ustalonej godzinie,
    3. przechowuje bagaż zgodnie z okresem pobytu; Hotel może odmówić przyjęcia na przechowanie bagażu nie mającego cech bagażu osobistego.
  4. Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846 -849 Kodeksu Cywilnego, o ile Strony nie postanowią inaczej.
  5. Gość powinien zawiadomić Recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  6. Odpowiedzialność Hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych do Hotelu przez Gościa hotelowego jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane na przechowanie do depozytu w recepcji. Ograniczenie odpowiedzialności, o której mowa powyżej następuje zgodnie z art. 849 Kodeksu Cywilnego
  7. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w Pokoju hotelowym mogą zostać odesłane na koszt Gościa na wskazany adres (Gość zamawia kuriera i informuje recepcję Hotelu o dacie odbioru paczki). W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji Hotel przechowa te przedmioty przez cztery tygodnie. Po upływie tego terminu pozostawione rzeczy zostaną poddane utylizacji.

§ 4
ZASADY REKALAMACJI

Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o jak najszybsze zgłoszenie ich w recepcji, co umożliwi Hotelowi niezwłoczną reakcję.

Reklamacje zgłaszane i przyjmowane są w formie mailowej lub papierowej w Recepcji hotelowej.

Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.

§ 5
ZASADY OBOWIĄZUJĄCE GOŚCI PODCZAS POBYTU W HOTELU

  1. W Hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22:00 do godz. 6:00 dnia następnego.
  2. Zachowanie Gości i innych osób korzystających z usług Hotelu nie może zakłócać spokojnego pobytu innych Gości oraz funkcjonowania Hotelu. Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług Osobie, która narusza tę zasadę.
  3. Osoby niepełnoletnie powinny znajdować się na terenie Hotelu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych.
  4. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie uszkodzenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu, powstałe w wyniku działania osób niepełnoletnich, nad którymi mają obowiązek sprawowania opieki. Zasady dotyczące bezpieczeństwa osób małoletnich określają odrębnie ustalone Standardy Ochrony Małoletnich udostępnione są na stronie www.krasiczyn.com.pl oraz w Recepcji Hotelu.
  5. Zakazuje się prowadzenia na terenie Hotelu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
  6. Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Hotelu, powodowania nieprzyjemnych zapachów i innych czynności, które przeszkadzają, szkodzą czy zakłócają pobyt pozostałych Gości Hotelu.
  7. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych oraz częściach wspólnych Hotelu w ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nienaruszającym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa korzystania.
  8. Wykorzystywanie przestrzeni Hotelu do realizacji zdjęć lub nagrań, w tym w celach komercyjnych lub promocyjnych oraz prowokacyjnych, wymaga uprzedniego uzyskania pisemnej zgody Hotelu oraz uiszczenia wynagrodzenia z tego tytułu.
  9. Każdorazowo, Gość opuszczający pokój, powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i okien oraz pozostawić klucz w Recepcji. Recepcja wydaje klucz na podstawie Karty hotelowej.
  10. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających Go osób.

§ 6
PRZETWARZANIE ORAZ OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Kwestie związane z przetwarzaniem oraz ochroną danych osobowych uregulowane zostały szczegółowo w polityce prywatności Hotelu, która dostępna jest na stronie www.krasiczyn.com.pl
  2. Hotel objęty jest monitoringiem wizyjnym. Rejestracji i zapisowi podlega wyłącznie obraz (bez dźwięku). Dane z monitoringu wizyjnego mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom współpracującym w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa osób i mienia oraz podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. Dane rejestrowane poprzez kamery monitoringu są przechowywane przez okres nieprzekraczający 6 dni od dnia nagrania, po tym terminie dane są automatycznie nadpisywane.
  3. Monitoring prowadzony jest w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób oraz mienia znajdujących się na terenie Hotelu. Szczegółowa informacja na temat monitoringu oraz uprawnień Gości w tym zakresie udostępniona jest w recepcji Hotelu.

§ 7
PARKING

  1. Goście Hotelu mogą korzystać z niestrzeżonego parkingu.
  2. Hotel nie dokonuje rezerwacji miejsc parkingowych.
  3. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa pozostawionego na terenie Zespołu Zamkowo-Parkowego w Krasiczynie.

§8
LOKALE GASTRONOMICZNE

  1. Na terenie lokali gastronomicznych, będących częścią Hotelu obowiązuje całkowity zakaz: spożywania własnego jedzenia i napojów (z wyjątkiem wody) oraz wynoszenia jedzenia i napojów ze śniadań z restauracji.
  2. Hotel nie sprzedaje alkoholu osobom nieletnim, Gościom nietrzeźwym lub będącym pod wpływem środków odurzających.
  3. Hotel nie sprzedaje napojów z dodatkiem kofeiny lub tauryny osobom niepełnoletnim.
  4. W celu otrzymania faktury w Lokalu Gastronomicznym, Gość powinien poinformować obsługę Lokalu Gastronomicznego o tym fakcie przed wystawieniem paragonu.
  5. Wejście na teren Lokali Gastronomicznych oznacza automatycznie akceptację niniejszego Regulaminu.

§9
BEZPIECZEŃSTWO PRZECIWPOŻAROWE

  1. Na terenie Hotelu obowiązuje zakaz palenia wyrobów tytoniowych, nowatorskich wyrobów tytoniowych (podgrzewaczy tytoniu), papierosów elektronicznych, używania waporyzatorów oraz innego rodzaju urządzeń służących paleniu poza wyznaczonymi miejscami, przeznaczonymi do tego celu. W przypadku złamania postanowienia Regulaminu dot. zakazu palenia, o którym mowa w poprzednim zdaniu, Hotel ma prawo nałożyć na Gościa karę pieniężną w wysokości 500 PLN, na co Gość wyraża zgodę.
  2. W przypadku, gdy złamanie zakazu palenia przez Gościa uruchomi alarm przeciwpożarowy, co skutkuje interwencją straży pożarnej, Hotel nałoży na Gościa karę związaną z pokryciem kosztów interwencji straży pożarnej, na co Gość wyraża zgodę.
  3. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
  4. Nieuzasadnione włączenie alarmu przeciwpożarowego wiąże się z nałożeniem na Gościa kary pieniężnej w wysokości 500 PLN, a w przypadku interwencji straży pożarnej Gość zostanie obciążony dodatkowymi kosztami związanymi z przyjazdem straży, na co Gość wyraża zgodę.
  5. W pokojach hotelowych nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych: broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych, iluminacyjnych i innych materiałów uznanych za niebezpieczne.

§ 10
POBYT ZWIERZĄT W HOTELU

  1. Pobyt zwierząt możliwy jest za dodatkową opłatą. W Hotelu (jedynie w Pawilonie Szwajcarskim oraz Myśliwskim) mogą przebywać wyłącznie zwierzęta zdrowe, posiadające ważne szczepienia i zabezpieczenie przeciw pasożytom, nieagresywne w stosunku do ludzi i zwierząt. Opiekunowie zwierząt ponoszą pełną odpowiedzialność za ich zachowanie oraz zobowiązani są do sprzątania po nich zarówno w pokoju hotelowym jak i na terenie całego Zespołu Zamkowo-Parkowego w Krasiczynie, w tym na terenie zielonym.
  2. Zwierzęta mogą przebywać na terenie Zespołu Zamkowo - Parkowego jedynie w wyznaczonych miejscach i na smyczy. Właściciel zwierzęcia zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania recepcji Hotelu o uszkodzeniach spowodowanych przez zwierzę. Za szkody materialne oraz wyrządzone przez zwierzę innym zwierzętom lub ludziom odpowiada właściciel i zobowiązuje się w razie konieczności do pokrycia ewentualnych kosztów.
  3. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy zameldowania lub skrócenia pobytu - dokonania wymeldowania Gościa podróżującego ze zwierzęciem, jeżeli obecność zwierzęcia może naruszać lub naruszyła bezpieczeństwo Gości lub Pracowników Hotelu, bądź jeśli obecność zwierzęcia wpływa znacząco na komfort pobytu innych Gości.

Życząc Państwu spokojnego i bezpiecznego pobytu, serdecznie witamy w Zespole Zamkowo-Parkowym w Krasiczynie.

Zapisz się na newsletter

Dowiedz się jako pierwszy o najnowszych wydarzeniach, ofertach i promocjach!
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji o aktualnościach, wydarzeniach i promocjach (więcej informacji)
Twój adres e-mail podany w formularzu przetwarzany będzie w celu przesyłania informacji dotyczących produktów i usług oferowanych przez ADO Agencja Rozwoju Przemysłu S.A., Warszawa 00-400, Nowy Świat 6/12 na wskazany adres poczty elektronicznej, na podstawie zgody, art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dane osobowe są przechowywane do momentu wycofania zgody lub przez okres dochodzenia ewentualnych roszczeń. W przypadku braku potwierdzenia Twoje dane przetwarzane będą przez 48 godzin. Zgodę można wycofać poprzez kliknięcie odpowiedniego linku w otrzymanej wiadomości lub wysłane takiego zgłoszenia na adres e-mail ADO hotel@krasiczyn.com.pl. Pani/Pana dane nie są przetwarzane poza obszar EOG.
Zamek w Krasiczynie
Krasiczyn 179
37-741 Krasiczyn , PL
Kontakt +48166718321 hotel@krasiczyn.com.pl
Social media
  • x
  • facebook
  • instagram
Pokaż na mapie
Copyright © Zamek w Krasiczynie
  • Regulaminy
  • Nagroda doskonałości
created by

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności. Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Agencja Rozwoju Przemysłu S.A., Nowy Świat 6/12, 00-400, Warszawa Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w .

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane